Үнээний фермерийн аж ахуйн механикжуулалтын технологи-эдийн засгийн үндэслэл Tuesday, May 1, 2007

3 comments

byambaa said...

hi. tegj bgaad tuhtai harnaa. sanaa onoo bval helnee.
amjilt husey.

Tsogo said...

Sain baitsgaa nuu, Bi odoogoor USA- amidrach surch baina. Erhiidoo bodoj bodoj sudalsan ii undsen deer Mongoldoo heregtei mergejileer surah sonirhol torood baina, Tegeed (Agriculture) endees surch mongoldoo ochood heregjuuleh tolovlogootoi baina, Er her ireeduitei bol ta buhen nadad sanaa onoo baival zovlooroi.food Corn Beef,chicken,Farm.Water ene bugdiig mongoldoo heregjuulmeer er her ih
hodoo aj ahuin chigleleer ameriked togsson humuus her ih baidag ve ?

Unknown said...

Би 2 жил гаруй зээл хайж байсан. Би хувийн зээлийн газруудад олон удаа эрэн сурвалжилж байсан бөгөөд эцэст нь надад 20000 еврог авахад надад тусалсан христиан ахыг олсон. Тиймээс би маш их баяртай байна. Яагаад гэвэл одоо зөвхөн хохирол учруулж буй сүлжээнд л талхчин байдаг. Франц, Мартиник, Гваделуп, Реюнион, Гайана, Шинэ Каледони, Хонолулу, Полинез, Уоллис, Футуна зэрэг улсад амьдардаг хүмүүст үйлчилнэ. Монгол улс
Хамгийн ихдээ 24 цагийн дотор зээл авах хүсэлтээ илгээнэ үү. Өөрийн нөхцөл байдлыг тайлбарлахын тулд түүнд хандана уу. Энд түүний и-мэйл: financiranju382@gmail.com